Monday, August 15, 2011

perlu rasa menyampah atau rasa bahagia?

asalamualaikum wbt dan selamat malam.


apa yang aku rasa?
aku tak kenal kau dan kau tak kenal aku.
kalau iye pun kau hanya tahu nama aku dan kisah aku dari mulut orang lain.
kau tak bersama aku untuk kenal aku luar dan dalam.
kau tak bergelak ketawa, bersedih hati dengan aku
then why kau mesti nak ada satu perasaan yang negatif terhadap aku?
kau dan aku sama
sama dari segi jantina dan .............
aku tak minta banyak.
sebelum kau berfikiran NEGATIF pada diri aku,
sila kenal aku luar dan dalam.
tak cukup kalau kau tahu hal dan kisah aku dari mulut orang lain.
and yes. mulut orang tu pun belum tentu betul atau tak.
you are such a little girl.
fikiran biar sematang muka.
dan JANGAN SHOW OFF!!!!
kau sendiri yang rugi nanti.
sekian.

p/s ; pissed.

3 comments:

  1. awat ni ceeekk..dok hingaq ja sjak ke be la kang an niii..lai2 cita kat kami meh

    ReplyDelete
  2. hahaha tawu xpe.sazaa awat emo je lately? :P

    ReplyDelete