Friday, June 25, 2010

shalalalala~

salam semuaaa!!
kikikikiki.arini ape yg cerita yee?(asik bebel je.tak best)haha.cite je la ha.bgn pagii,gskk gigi,cuci mukaaaa,terus mandii.(mcm da ade je lagu ni)hahaha.tade org kesah.da la tdo pukul 6.++ pagi(tgu azan subuh nye pasal).bgun lak kul 8pagi.bkn alarm nset yg bunyi tapi 'jirah!!!bangun!da dkt kul 10 ni!tabung haji da bukak da!' (sambil menepuk lenganku).serta merta la aku bangun dan terus duduk.haa!hamekk hang!ase cam jantung tu mlompat sampai anak tekak.mama ni pon la.hiperbola melampau sgt.dengan susah payah bgun la jgk capai towel.tpi bukan terus g bilik air.hehehe.pegi dapur duk tepi pintuu.sah mamai ni.wakaka.kena la 'sembur' lagi.lintang pukang pegi mandi.hahaha.mandi kambing jeee ye pagi2 yg sejuk ni.(mandi kambing pada pndangan aku adalah guna sabun dan tidak basahkan rmbut.nk pkai tudung ne leh ambt basah2. t osak n kena potong kene soal jwb ngn SESEORANG tu plak.hehe.wekk).

sesudah siap!(gigil weeeeeeeyh)baring jap.kelatnyee la hai mate niii.tibe2 da dgr pintu dapor ditutup.sah!da nk pgi.lintang pukang cari tudung.(again!sesi meminjam tudung sarung mama)hahaha.siap sume!gerak!!kejap je da smpai pd.hahaha.tpt 1st pagi adalah PASAR!yooo. im guin to pasar?syabas merabete.jom beli belah di pasar!(saye hanye duduk riang ria dalam NBD 1193)wakakaka.kemudian saya dan mama meneruskan perjalanan ke bank simpanan nasional.mama telah 'park' keretanya di situ (erkk?!skematik letronik)haha.mama ke tbung haji,aku melepak dalam BSN.pas da isi form 'mano mama ni.da tade org dlm ni.sogan den aiii'.toleh je blkg, huu!pnjg umo mama (sile aminnn cpt)heehe.da stel satu keje.MENTRANSFER DUIT!wawawa..(mate masih kelat mase ni.sumpa nguap je keje.)

sampai uma!!!yeay!mau tido!sekali 'meh tlg projek nii.kang tak siap mama wat sorg.' aaaaaaa sudahhh.lupakan je la ajat nk tido tuu ye wahai shazatul hazirah.huhuh.ape la pojek nye ni.ngat ni FYP dak2 GMI ke ape.(tetibee).hahaha.wat jelaa.hah!!siap2 je mnitik2 peluh.aduyaii.kurang lemak sikit.haha.kamuu!!berat sy 55 la..ngee.BERATNYAAAA!tak leh jadi ni.truskan berdiet.haha.xpee.teruskan usaha. DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN. DI MANA ADA JK DI SITU KU TUNTUT KINDER BUENO!ok x??hahaha.bru punye prumpamaan.hahaha.wekk2!


erkk?(idea abes)tettttttt!searchinggggg.loadinggggg.tett!service crrently not available~try again later.sheeeeesh.next time jela cube.mls nk cube ag ni.hahaha.kamuuu!sy nk ptong rmbt cm torres!!(wat lwak yg tak lwak yg bkal wat org tu ngamuk)hahaha.kidding2~~penutup tok arini ialahhhh.

Sabda Rasulullah s.a.w yang maksudnya: “ Redha Allah bergantung pada redha dua ibu bapa, dan murka Allah bergantung pada murka kedua-dua ibu bapa.”
Setiap anak yang derhaka akan dilaknat oleh Allah S.W.T, amalan dan ibadah mereka tidak diterima dan tidak akan mendapat ganjaran yang memungkinkan perbuatan baik yang dilakukan sepanjang hayatnya akan sia-sia. Oleh itu Islam menitikberatkan keredaan kedua-dua ibu bapa agar hidup sentiasa diberkati Allah.

p/s tok diri sndiri: sabtu ni balik KL hati2 yee
mood ketika tulis: sihat!(sbb mnum milo)


4 comments:

  1. fernando torres : 2 THUMBS UP!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete