Wednesday, June 9, 2010

bebudak yang tersayang~

makin hari makin sayang.wahh.lagu ape ep?forgot already la plak..tp mang kene la dalam idop ni annn..cuti2 ni rindoo plak haaa kt pe'el dak2 kelas yg semacam je pelikk tuu..huhu..kite mulekan dengan kak ila o rahilah ji.adviser terbek la tok seorang shazatul hazirah.hoho..pdhal die pon tunggang langgang haa..muahahaha..cool ek kak ilaaa.syg kak ilaa. next,pipahhhh.. wahahaha. ftogerafer terbek la kt kelas aka ajk dokumentasi berdedikasi(stiap kali snap xde gambar aku,siap ko aku kejekan)lalalalalala.yg terbek dr ldang plak,my RUMETTTTT!!haha,nk expose name xep. shhhhhh.diam2 jeeee.jpp terbekkk ni weiiii..hahahahaha ade ke suke atiiii die jeee nk pggil aku kakak??tulaaa,,tah ape yg diborak an dengan myo(kwn2 die ske buli shazatul hazirah yg comel ni) tuuu tahhh..saba jelaa ann.ase nk debik je dua2 haa..lalalala..sukati aku jela plak nk debikkk..mara c SR t..rumettt.jgn kaco meoo.t SR mara..hahaha..lalalala..aduyaiiii,rndoo plak kt faza..bkn apee. rndooo kt die pnyee heyyyyyy tu haa.nk dgr2.nk dgr!!faza,kaki kacau kt kelas.mane nk dpt ann??hahaha..sape lg aku nk mention niii eppp??urm2..idea2.plish kaming~~ahah!!! epooooi! lalala,ape nk cte psl die ni eppppp?kalu ckp die niii suke posing amekk gmbar leh x??hahaha.da taip da pon haaaa...bwerkk2!!pasniii sape plakkk..hah!!miji!!sume org kne pggil die MIJI taw..bkn jii,,sbb t de org len pasan..hahaha.sore miji bernasyed cm munif ahmad wehh..mantap gituuuuu...sape lagi aku nk bebel ni??arghhhh.dala wt mse nii.tade idea japp.t smbung lik la.esk lusee keee kn..

p/s tok dri sndri:doa2laaa mama ase gak ke excited an diri nii..aminnnn~
mood ketika tulis:gumbira sbb JK.

0 comments:

Post a Comment