Wednesday, June 16, 2010

moh ke laut weiiii~

salam...
lalalalala..pagi semalam ktorg pg pantai.mane??bt4 je haaaa.mse sampai jee tingat d whole forte mandi manda kt ctu dulu.ble lagi nk dtg ni?hehehe.dah2.cte pasal ktorg plakkk.hehehe. a day b4 paan kol then noli yg tlg cakap ckap "weh dorg ajak ke laot.mncandat sotong". hangguk korg laaa!!! ngekk btoll.saba je la ha.hahaha..aku jugak kene buli bawak makanan.c kery la nehhhh!! grrr!!sib bek ade bwak nagettt.law x mang kebulur la dak2 ni an..(mang pon.aku sampai je dr amek2 gambar, tgk2 da abes makanan)haha.sambil paan, kery n adk2 paan mandi, kami yg bertiga (noyi,gia,SAYE) ber snappin2 pixca laaaa..ape ag..lalala..mcm la korg xske bgambarrr.stiap saat tuuu adalah kenangan taw..hihihih.maka, mcm2 gaye ha ktorg amekk.n gaye yg paling aku suke adallllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh(tengok2)
saye ase free sgt2 at tis moment!

muahahahahahah...agk xbpe nk senonoh la an,tp nk share gak betapa gmbire ati stlh sakiit jeee.thanks la pd sape2 yg bikin ati epi(ekhem3)hahahahha..sape lagi.xlen x bkn KAWAN2 Tercinta+abg2 tercomel.(law la abg2 tu bce kompom kembang semangkukk)hahahahah..oh noo..ade ag gambar yg di snap2.xkn la shelai tu je annn.hehehe.jap nk survey agggg..(titttttt....titttttttt..tittttttttttt...tittttttttttttttttt) JUMPE! sile tgk~


mereka berdua ni yg trbaik dalam idop aku

yep!mereka adalah gia n noyi!!my beshtie!!name je duk dekat2.tp mang payah nk jumpe.nak2 c gia.pdhal UM tu sblah IB je ponn.hahahah.xpe2..t aku pi lepak kt kolej dieee..tade hal la tu an.jalan kaki bbrapa menet da sampai daaa..lalalala.tlupe plakk nk snap gamba ngn paan ngn kery!aduyaiiii..ape la aku ni..tu laaa..asik sgt ber***** ngn tetttttt...hahahaha....xpelaaa haaaa. t ade mase snap ag la ngn dorg.xlari gunung dikejarrrr.hahahhaa. ni ade gambar kami bertige2an.lalalalala....fotogerafer nye aku laaaa ann.tade sape yg leh tlg at that time.sib bek tangan aku panjang(bukan pencuri keh!pencuri HATI???maybeee =D)

oh nooooo!!!!its already 11am!!!noyi kena antar kami balik!!sbb paan yg angkut ktorg dari uma ade hal la plak.c noyi plak ade hal ngn familynyeeee.sooo.dengan pantasnyeee kami pon pulangggg ke rumah masing2 dengan dihantar oleh noyi~tq noyiyana!!!hahahhahah

p/s tok diri sndiri: jgn terlalu mgharappp.urmm
mood mase tulis: excited??ye kottttt...(sakit perott!!)

0 comments:

Post a Comment