Wednesday, November 2, 2011

random?indeed!

asalamualaikum wbt dan selamat tengah hari.

helo guys! dah solat zohor ke masingmasing? hee. sesama Islam, tak salah mengingatkan kan?
ok. apa yang aku nak tulis sekarang? haih. bosan tak hingat ni. tak tahu nak buat apa. anyone! takda sape sape nak ajak aku bergonjeng ke? adui lah. bace novel suda, main game suda, tengok muvie suda. macammacam suda. tapi tak hilang juga bosannya tu. kalau nak suruh aku study? ehh! jauh panggang dari api.

yeahh. 312 sangat sepah. sepah yang sangatsangat. bila nak kemas, bersih? yep. tunggu cuti sem. confirm 312 bersih sangatsangat. so, bosan kena kemas 312? ohh! lagilahh jauh abu dari api. eh? ok. perumpamaan tah pape.

hey. bila takda sapesape nak berborak, yes. kau akan rasa lonely sangat. lonely yang sangatsangat. macam aku sekarang ni. ada yang dah balik, ada yang keluar date. semalam ulangtahun katanyaa. wewiit! ehh. congratz! mine? bila? haih. buat apa nak tahu? wekk!


for whom it may concern :

aku rasa kau semacam je. kau PMS ek? haha! kamon lah. eh eh. aku suka jadi kawan kau. tapi aku menyampah pulak bila kau hanya cari aku bila kau susah je. bila senang, aku susah, kau buat tak tahu je kat aku. well. tak kesah. kau tetap kawan aku bilabila. kawan yang baik akan terima baikburuk kawannya yang lain. kan?

hey hey. macam mana kamu tengok saya, macam tu juga saya kalau bukan depan kamu. im just being myself. yang gila itu saya, yang buruk itu saya, yang selekeh itu saya, yang mengeliat depan kamu itu pun saya. yang gelak macam hantu itu pun memang saya. dah pernah dengar saya sendawa BURPPP like a lion? heh.

hey. saya suka kawan dengan awak. u help me a lot. always there 4 me. buy me the instant oatmeal, borrow me ur raket and so on. banyak lagi budi yang awak tabur kat saya. orang kata hutang budi dibawa mati kan? saya kata, hutang budi akan saya balas jika berkesempatan. yang tak tu, dibawa mati lah. hehe.

ok. dah hujan. wajiblah aku offline dan juga off lappy. kan tak pepasal delly aku rosak. macam biasa. novel tima. kalau umur novel tak berapa nak panjang, sekejap jela aku baca. mana tahu kotkot dah belayar kemanemane kan.

till here. 

ciao!

2 comments:

  1. 'kawan yang baik akan terima baikburuk kawannya yang lain' betuuuul :) dah kalo kita kawan, tak betul kita tegur. tak nak tegur (?) telan jelahhhh :D haha

    ReplyDelete
  2. eh eh. hai munirah.
    tu lah nmenye kawan kann. hee.

    ReplyDelete