Sunday, June 10, 2012

selalu terlupa nak letak title.HAHA


asalamualaikum! 
hikhik. maaf maaf maaf. itu bukan saya dan incik suami. itu one of my ermmm my apa ek? ok, my geng lah. geng bergelak ketawa, geng gosip, dan yang pasti geng main gordang 9. hehehe. and one more. geng makan cendol. hikhik. *eh aku tak makan tau cendol yang hijau tu.*

cantik tak shoot saya? ouh ouh. yea. aku kan. AMATUR, xdapat lah nak lawa lawa macam orang lain yang dah pro.huhuh. asal boleh. and hey, belajar dan terus belajar.

*sigh*

perasan tak? macam dah jarang jarang update blog? yeah. sebab dah malas malas nak bukak lappy. tah lah kenapa. and hey! aku pun dah jarang buka page FB orang. HAHA. selalu redah news feed je. bosan lah. *sila boooo le me*

ok. nak sambung tonton running man. malam nanti nak stay up. espana kot malam ni. HAHA

till here.

kbai!




ps 1; apa beza tak suka dan benci?


ps 1 ; eh eh. lagi sebulan!

0 comments:

Post a Comment