Saturday, March 10, 2012

me.

asalamualaikum.

heyya peeps! apa khabar? semoga sihat selalu yaw. now, kenapa tajuk entry, ME? yeah yeah. nak introduce sikit sikit tentang aku. 
the bright site, and the dark site. 
haih. dark site? ohh.

hey hey.
to be honest. aku seorang yang sangat simple. seriously. simple. always go with the flow. always keep things that hurt deep inside myself. always smile kalau berdepan masalah sebab 
smile is the easiest way to to hide the pain. 
kan? tapi, dont take it for granted. jangan sampai kaki kau pijak kepala aku.  memang kudung kaki kau aku kerjakan nanti. pftt.

sorry to say. aku hidup bukan untuk kumpul musuh, watsoever. please. dont get me wrong. be my friend first. get along with me. get to know me like seriously you know me. then, baru lah kau boleh judge aku. ini tak. apa? ingat by knowing my name SHAZATUL HAZIRAH, then kau dah tahu semua tentang aku? booohoooo. poor you.

and again, dont get me wrong. btw, siapa tergigit lidah, dia yang terasa sakitnya.


chillex peeps!!


till here.


kbai!!



ps ; saya tak kisah. seriously tak kisah.  asalkan awak hormat perasaan dan siapa saya sudah. sebab saya hormatkan awak sebagai orang yang lebih tua. 

0 comments:

Post a Comment