Friday, December 31, 2010

fuhhh!



asalamualaikum semua!!!

saya sangat menyukai gambar ini!! c faiz my rakan kat SKSR dulu
(kan best kalau ni gambar saya dan si dia.wajiblah ade satu nanti!!)

apa kabar?moga2 semua selamat.macam dialog iklan kan?ta ingat?nanyok lah tu.haha.ngee.hari ni 31dis.haruslah ade satu entry b4 masuk niu year ni kan.hahha.ermm.padahal sje je na mngisi masa lapang aku ni ann.lapang ke punn??ngee.hahhaa.ermm.esok new yer.macam biasa lah.maksu sefamily mesti trun PD.celebrate2 bday apak akak her luvly2 husband.ngee.nanti aku pon na ade luvly2 hubby lahh.awww!!gedikk.

hahaha.0900 pg.mama dok pekik2.bangunlah!maksu da na smpai da tuu!ngee.saba2.tenang.siap mndi mnda bgai,pg lah PD PERDANA yang sekangkang kera tu empat beranak haa.pas da amek kunci tuu, gerak g pd jap.lalalala.jap jelah.sejam je aann.hehe.mama bli ape tah kat pasa.hah?tataw ke?yelahh.dah duk je dlm kete ngn ayah n awan.mang tataw lah ape yg mama beli an.hehehe.pastu annn, ktorg pergi PD SPORTLAND.taw tak katne??ngeheheh.alaaa.kt ngn pasa PD lah.tataw??google search.heheh.ade ke ep?ntah.hahah.

huh???wat mende kat ctu???hehehe.ape lagi.ade sorg budak ni ngade na bat baru.ngee??kelawar??amende jelah.okilah2.na bg sng 'kayu pingpong'. tataw lagi?? raket pingpong?taw da??tak taw gak?lantak kau lahh.malas na xplen bnyk2.pnat taw tak na menaip banyak2 ni.hahha.sape??hahaha.SHAZATUL HAZIRAH!!!!!yep2!!!beli bat pingpong yg baru.yelah2.aku punye tapi mama punye duit.kirenye aku punye ke mama punye??ter konpius sekejap kan.hahaha.fineeee.

sesampai di rumah.wat lah apa2 keje yang boleh dibuat sementara kat umah ni kan.such as bagi kucing2 makan ke.(ni pon kne ktok baru buat ye anak2).pastu lunch.pastu duk la dlm bilik ni haa.bilik yg cumel ni.haha.na masuk king saiz punye katil mang ta muat.so cmne da kawin nanti???mane bilik kami berdua??opss.menyimpang pulakk.oki2.sambung2.pastu tetibe kul 300 cmtuu kua satu ayat dr mulut ni. 'ma!jom main!!!!'. main ape?hahaha.ckp cmtu je mama tawu terus.ta pyh na xplen2 yng lbh2.haha.ermm.1st time men regu ni. aku+mama.awan+abg.ekhem.semestinye guna bat baru.keptusan??hahahah.menang!!!!hoyeah2!!

main2 dan mainnn smpai lah ke kul 6 cmtu kot.ngee.ta rase da tumit kaki ni.penyet je rase ann.huuuu.peluh??jgn cite lahh.bau ktorg 3 org (tolak mama sbb die stop awl coz ade hal) ni kalu sume2 masuk dlm satu bilik.buleh mngakibatkan pelbagai serangan seperti serangan jantung,kncing manis,darah tinggi dan yang paling ketara pengsan atau koma.hahaha.bayangkan lah yee.pemenang bau paling 'mantap' adalah SHAHIR HAZWAN.bapak lahhh enn bau.ngee.hahah.padan muke kau aku ngumpat kau.wekk2!!

dan sekarang?bahu kiri saya sakit.dan lengan kanan saya sengal.kamu!tlg picit!dan!!!permainan saya sudah semakin baik!!!!hoeyeh2!!!ermm.na cte pasal azam.tapi esok2 lah.da penat menaip.ngeee.till here.asalamualaikum!

jam sekarang 2320


0 comments:

Post a Comment