Wednesday, October 6, 2010

sabar.

salam.
ermm.kenapa ya??awal2 bulan 10 ni macam2 yang tidak kena.ada je yang buat hati ni marah,tak tenang segala bagai.memang sekarang ni musim untuk menyakitkan hati orang ke ye??siapa yang tahu kan.DIA je yang Maha Mengetahui segala apa yang terjadi n akan terjadi.tugas kita ni redha je.tak boleh buat apa2.cuma percayakan qada' dan qadar je.dah memang rukun iman kita kan.huhuu.

dia kata, benda terbaik yang ada dalam diri aku ni adalah tahap kesabaran aku.tapi ye ke??aku mana lah tahu kan.orang sekeliling yang memerhati.jadi mereka yang lebih tahu tentang diri kita ni.tapii..aku rasa macam aku ni seorang yang cepat baran.mana satu ni ya?penyabar ke pembaran ke?haha.ermm.tak pelah.yang mana2 pon jadilah.asalkan aku senang dengan diri aku sendiri.for the time being,banyakkan bersabar ye shazatul hazirah.HE KNOWS BEST.

hipokrit??baik kah?buruk kah??apa kesannya?ermmm.masing2 fikir lah sendiri.kadang2 jadi hipokrit ni baik.kadang2 buruk.mungkin berkait rapat dengan situasi bila kita nak jadi hipokrit kot.masing2 dah dewasa dan boleh fikir.jadi.fikirlah guna kepala otak masing2.tu je cara yang paling terbaik.



1 comment:

  1. baran? penah marah/maki org as soon as ur anger being triggered ke? stahu eden, u cried when ure pissed off..xpon marah dlm ati je, u neva let go..kan? =)

    if that's wut u call baran, then i disagree. =)

    ReplyDelete