Friday, July 9, 2010

manusia?

salam.
ade an iklan dalam golongan haiwan,tiada manusia.tapi dalam golongan manusia ada haiwan?huhu.bunyi macam lawakk je kata2 tuu.tapi,tu lah hakikat yg sebenarnya.haiwan mana ada buang2 anak dorg merata-rata.anak haiwan lain pun dorg jaga.kenapa lah manusia sanggup buang anak??anak tu bukan berdosa pon.anak tu anugerah yang tak terhingga.(sje introoo sedih..)

erkk!!apakah yang terjadi??!!!aku ta paham ni.ape kes korg block aku dr frenlist korg??aku ade tercuri duit korg beribu2 ke??aku ni rompak pakwe korg ke ape???tetibe je hlang dr frenlist aku.FINE!!korg yg bermasalah ngn aku.bkn aku yg bermasalah ngn aku!tp KITE sekelas!BODOH!(kalau terbaca nasiblaa sape yg terasa.)da la.masing2 da besar!masing2 ada pale otak nk pk.sile maklum.jgn pk guna pale ltut korg.kt lutut tade otak.otak ALLAH bagi guna elok2.law xnk, bukan masalah aku.(aku emooo!!!!!)lantak korg la.aku ta amek kesah da.sumpah aku ta amek kesah.

0 comments:

Post a Comment