Friday, May 20, 2011

day eight : 10 of aku punya favourite songs

asalamualaikum wbt dan selamat pagi geng!




ok. dah macam terlewat sesuatu kan? ok. honestly, tengah EXAM lah. ni dah alang alang seorang diri kat bilik, hapdet sekejap. japgi nak pulun AF n PPB. 

oraitt. jom kita start hari ke lapan. lagu kegemaran. so simple!

1. semua lagu allahyarham p. ramlee. walaupun artis sekarang ramani dah nyanyikan semula, nyanyian allahyarham juga yang terbaik.

2. maher zain! lagu lagu kau terbaik! the chosen one boleh buat mata mengeluarkan air mata. RINDU pada baginda makin menebal rasa.

3. lagu aizat amdan. soothing beb!!!! 

4. lagu lagu yang ada dalam folder nasyid aku. dari raihan sampai lahh ke devotees. banyak banyak! ni orang kata ubat jiwa. 

5. lagu dalam folder mehdgrmeh aku. haa. sekarang duk buka folder tu je. seventeen, sixth sense, bla bla bla.

6. lagu english? ermm. ada kot. 

7. lagu lagu dalam cerita dream high! walauwehh best kot cerita dia.

8. NEGARAKU! proud to be Malaysian.!

9. azan, hee. 

10. kami guru malaysia. ouhh. soooooo sweet!! erkk?!

enuff tentang entry ni. aku dah ada masalah disleksia dah ni. nak taip huruf lain, jadi huruf laib. ermm.

till then, banyak lagi lagu aku suka dengar ni. sangat sangat banyak. cuma tak mampu nak senarai semua. kadang kadang lagu yang kita dengar boleh mencerminkan perasaan kita. well yeahh. im not lying.


0 comments:

Post a Comment