Tuesday, January 29, 2013

dua.

assalamualaikum!

haha. sebelum perah otak dan perah keringat nak buat RPH dan BBM aku nak update update! nak baca ke tak ikut suka. aku ulang. ikut suka!

aku kasar. mulut memang suka sangat minta pelempang orang. serius. tapi tapi jangan tiru aksi ini. sebab? awak perempuan. awak kena jaga mulut. jaga perlakuan. jaga adab sebagai seorang perempuan. *note to self*

hahaha! tapi tapi. aku ada dua teman. DUA. xx dan xy. si xx dan si xy tak kenal satu sama lain. tapi tapi diorang teman gila baik aku! kalau borak sakan dengan depa *situasi dan tempat yang berbeda sudah tentu* memang selalu kalau orang lain dengar memang stok sentap. tapi tapi diorang cool. sebab apa cool? sebab diorang memang coolio!

hahaha. kutahu. cerita ni macam takda objektif nak capai. kalau dalam RPH objektif tak tercapai maka pengajaran hari tu gagal! gagal! boooohooo. 

tapi yang pasti, kuingin sampaikan ialah si xx dan si xy ni memang sedap *istilah sedap ni aku tak tahu nak ganti istilah apa* nak bawak borak benda yang pelbagai. sumpah! sumpah sayang korang sampai mati. 
lillahitaala!!

sayang kau! Khairi Kamaruddin! *aku tahu macam cheesy sangat*

kusayang kau jua! Aqilah Tahir!! *aku tahu kau rasa omai perempuan sangat!*




ps ; kalau korang rasa jadi doktor tu takda life, sila fikir balik. -..-"

0 comments:

Post a Comment