Friday, February 24, 2012

dream high 2!

asalamualaikum geng!

hai hai. rindu kan nak baca entry baru? miahaha. biasalah. busy. tak dapat  nak update selalu. woooah! such a hectic weeek! ok. hectic tu apa ek? miahaha. sesedap rasa je nak sebut. bajet bajet english power tahap gaban lah kan. poor me. but, at least i try! oh ye. pada simik yang kononnya nak amik muet tu. gudlark! gambateh san!!!


okeh. apakah yang dream high 2 tu? omomomomo!!! 


cerita best habaq hang. pergh pergh. tak sabar okeh nak tonton. ouh beshtie ku kerol GEMOK. tolong laaaah! aku nak sedut neh. grr!!!! omomo. suzy, IU, woo young, taaeyon dan lain lain. nantikan aku!. 
*macam takde point nak taip je aku ni? apa kes?*


okeh! esok pagi aku ada badminton match! wehuuu. geng dengan zafirah. wish us luck ok! partner aku yang selalu tu yakni fiza da involve futsal pulak. rasa nak ketuk je kepala dia. opss. tak tak tak. awam!! 
semoga dipermudahkan jalan pada esok hari. amin ya Rabb.


oh! ni ada something. perasan tak? dah laaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak show off? hek hek. tadaa!terimalah!!

fine. nak cakap pipi makin gomoks kan? well. saya redha. kiut apa. perghhh. perasan tak hingat! thanks webcam dell!
 *pipi. y u no kurus?*


till here po today. mahu makan megi goreng yang ditapau oleh kak murnee. thanks big sista!

kbai!



ps ; rasa best tak kalau orang sayang? eh. aku sayang kau! tak lebih tak kurang. sama macam dulu. ^^v

0 comments:

Post a Comment